59. Ik heb een klacht over Stemacteren.nl. Hoe ga ik hier mee om?
Stemacteren.nl streeft naar 100% tevredenheid over de door jou gevolgde workshops. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Dat willen wij dan graag weten. Je kunt in zo'n geval contact met ons opnemen per telefoon, e-mail of per post. Wij zullen er dan alles aan doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen.
Mocht je van mening zijn dat er niet adequaat op jouw klacht is gereageerd, dan is het mogelijk om een formele klacht in te dienen middels de onderstaande klachtenprocedure. Het doel van deze klachtenprocedure is om op vertrouwelijke en effectieve wijze klachten te registreren, oorzaken weg te nemen en adequate maatregelen te nemen teneinde herhaling te voorkomen.
De klachtenprocedure is beschikbaar voor cursisten van Stemacteren.nl die nog een workshop zullen volgen als voor cursisten die in de afgelopen twaalf maanden een workshop hebben gevolgd en die niet uitgesloten zijn van deelname.
Alleen klachten die schriftelijk (per e-mail of per post) worden ingediend zullen in behandeling worden genomen. Na ontvangst van je klacht laten wij binnen twee werkweken weten wie jouw klacht vertrouwelijk zal behandelen.
Naar aanleiding van je klacht wordt door de behandelaar een onderzoek ingesteld. Dit onderzoek wordt binnen vier weken na ontvangst van je klacht afgehandeld. Wanneer er meer tijd nodig is om de klacht af te handelen, kan deze termijn worden verlengd. Wij zullen je hier dan schriftelijk over informeren, de oorzaak van de verlenging toelichten en aangeven wanneer uitsluitsel kan worden verwacht.
Wanneer je klacht gegrond wordt bevonden volgen corrigerende maatregelen. Op basis van de ernst van de klacht, de aanwijsbare oorzaak en verantwoordelijkheid doet de behandelaar een voorstel aan je. Dit voorstel kan bestaan uit correctie, genoegdoening en/of een vervangende dienst. Het voorstel ontvang je binnen uiterlijk zes weken na ontvangst van je klacht.
Wanneer je niet tevreden bent met het door de behandelaar opgestelde voorstel, kan je klacht voorleggen aan de geschillencommissie van de NRTO. Het oordeel van de geschillencommissie is bindend voor Stemacteren.nl. Klachten worden voor de duur van 1 jaar bewaard.